Jul Lov!

Nu har ungdommarna jullov! Dvs. Lars & Emil har lov, Nils har jobb på lovet. Han skall göra en ny hemsida åt KAPAB. Inte så betungande tror jag men dock ett jobb han tycker ska bli kul! Vi skall verkligen förnya och rycka upp vår sida nu när vi har chansen.
I kväll skall familjen Knutas gå ut och äta, det har vi gjort sedan Nils allra första Julavslutning när han var 6 år (alltså i 12 år) Bra tradition och Jätte mysigt brukar det vara. Pelle har inte kommit hem ännu, men han kommer med planet ikväll och ansluter med oss direkt på restaurangen. Vi brukar gå på Loftet men i kväll skall vi gå på Atena, Östersunds första Pizzeria. Nu har dom så mycket mer än bara pizza, dom har mycket god mat.



Nils får hämta mig på jobbet idag för jag en hel del att bära. Bla. fick jag en otroligt fin julgrupp av min personal.
Dom e bra goa ibland!



Kommentarer
Postat av: Gubben

Ha det så trevligt!

2007-12-20 @ 18:43:09
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0