Julklappar!

I kväll blir det inslagning av julklappar OCH en massa glögg!

 
 Jag tog med mig Pelle på stan för julklappsköp och det var det bästa jag gjort. Vi var klara på ingen tid alls, köpte fem klappar på en timma. Har hittat precenter till alla ( vissa var ju lätta som Tomten sa)
Det blir inga kilometrar i kväll, bara kilometervis av papper och snören, nu skall allt bli klart! Tänk att det blir ett paket till Uppsala innan dom drar till urskogen vid Rämen. Detta känns fin fint, Hoppet återvänder till Kallkällvägen12.
Min egen gubbe han är i garaget, " alla dar som den vanliga varda`n", men det är helt OK! Sälv har jag rivit ut hela "plastskåpet", det är bara någon med eget "plastskåp" som vet vad detta innebär. En helkväll med att sortera plastbyttor och plast lock!
Men garderoben står orörd!



Jag önskar mig själv lycka till!





Kommentarer
Postat av: Maggan

Jag vet PRECIS vad ett plastskåp är.

2007-12-12 @ 21:00:48
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0