Lucia.

"Goder Morgon , goder morgon både herre och fru vi önskar eder alla en fröjdefull Jul!"



Herre min je..det är Lucia! Jag menar - Hallå det är bara 11 dagar till jul. Jätte kul!
Idag skall jag bjuda min personal på Luciafika. Skall åka på kondis och köpa nåt gott innan jag åker på jobbet. Undrar om dom vill ha Lussebullar, mackor eller nåt annat kladd? Och så tänker jag ha glitter i håret
( Tomtar på loftet har jag sen förut ).




När grabbarna var små, klev vi alltid upp jätte tidigt och såg Lucia på TV. Sen var det ju firande på dagis eller skola så klart.
Nu skall man vara glad om dom kommer upp över huvud taget, skulle kanske prova att väcke dom med skönsång!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0