Min Nyårsdukning.

Nu är jag klar med min dukning.
Har bara dukat för fyra för Nils skall äta hemma hos en kompis.
Det blev i alla fall jätte fint tycker jag.
Har inte funderat ut hur jag skall göra med ljusslingorna ännu och så skall det vara guldiga ljus i takbelysningen över bordet.

Så här blev det!



Meny Nyårsafton 2007

Champange, Champange & Champange!

Förrätt: Laxtoast med löjrom & Citron Creme, i glaset ett väl kylt Ronar
Huvudrätt: Oxfilè i bit med Hasselbackpotatis och sallad, i glaset Ravost Rossi 2005
Dessert: Vit Chokladmouse med origentalisk fruktsallad, i glaset vit kall Blossa Glögg spetsad med Rom.
Kaffe och avec med en bit mörk choklad.


Champange, Champange & Champange!







Kommentarer
Postat av: Tina

Vad fint du dukat,och vilken mumsig meny...Gott Nytt År på dej!

2007-12-30 @ 22:33:18
Postat av: Maigiz

Jättefint dukat.
Vilken tid sa ni att vi skulle komma?

2007-12-30 @ 22:52:32
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Nina

jag vill oxå komma :o) Jättefint och jättegott!
Kram och Gott Nytt År!

2007-12-30 @ 23:17:58
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Lena

Fint med svart och guld. Ett riktigt Gott Nytt År!
Kramar till Er.

2007-12-30 @ 23:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0