Natt Pyssel!

Nu är klockan 01:30 och nu tror jag att jag ger upp och går till sängs!
Jag har slagit in julklappar i kväll och så har jag " bråkat" med vårt bredband
som inte alls ville göra något med någon fart.
Nils hjälpte till att fixa, han e hjälpsam han.
Puss och tack för det!
Sen har jag tagit en runda med Emils jacka som han "råkat" få olja på hela ena ärmen.
Hoppas att det går bort med lite hjälp av Ta Bort eller vad det nu var som jag tog till.
I morgon skall jag börja dagen med lite manikyr, fixa naglar alltså! Det bli en bra start på dagen tror jag!
Nu säger jag God Natt!

image473



Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken nattuggla, jag somnade tidigt jag. Kom du ihåg Inger? Ha en bra dag! Vi fikar på lördag, eller?
Kramiz

2007-12-20 @ 06:48:17
Postat av: Frida

guuud vilken söt bebis

2007-12-20 @ 08:33:01
Postat av: Anita

Till Lena: Jag har fixat blommor dom kommer till IL under morgon dagen!

2007-12-20 @ 16:16:01
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0