Så var det plötsligt Juldagen

Juldagen och det känns som om allt är över, som om julen bara handlar om Julafton. Så är det ju inte och jag har massor av lediga dagar kvar, skall ju inte börja jobba förren den 7 januari.
Pelle har varit i garaget sedan i morse och jag har suttit och svurit över min dator som inte ville logga in sej på nätverket. Att man skall måsta vara nätverkstekniker vissa dagar, det är liksom inte min .
Men nu funkar det - Puss Nils!
På eftermiddagen skall övriga familjen gå på biopremier, Arn - Tempelriddaren,
jag skall inte gå med, inte heller min grej.
Jag sticker ut och springer istället, det blir en  härligt stund för bara mig själv.
Så blir det väl julbord igen till middag ( eller tacobuffè som grabbarna vill ha ) och en kväll framför dumburken (eller tänk om vi skulle spela nåt spel.)  Ja vi får se, det brukar bli bra till slut!
God fortsättning!

image536


Kommentarer
Postat av: Lena

God fortsättning till dig också!

2007-12-25 @ 13:51:02
Postat av: Gubben

Tack! Detsamma till er alla!
Och ämn en gång - tack för att du skickande ner tomten även till oss i Dalarna!
Ha en bra dag - nu ropar dom GLÖGG! Bäst jag går...

2007-12-25 @ 14:26:43
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Jag älskar dig

2007-12-25 @ 17:55:57
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Nina

God fortsättning tillbaka /kram

2007-12-25 @ 18:42:50
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0