Snälla Barn & Snälla Gubbar!

Nu har hela Luciadagen gått och jag har inte sett en enda Lussefia, inte ens på TV, för jag har inte sett nån TV.
Efter jobb och middag så har jag sanerat köksbänken, pratat med Syster i telefon ( appropå telefon, så funkar våran hemma telefon nu), och så har jag varit ute och sprungit.
Nu skall jag inte göra så mycket mer. Möjligvis skall jag titta på min garderob och konstatera att det får vara till på ......lördag kanske!
I morgon kommer min svägerska Agnetha hit på middag, kusin Eric kommer också med. Tror att jag skall fixa potatisgratäng och kycklingspett, lätt som en plätt.
Hade ett snack med tomten idag...så paketet till Uppsala/ Rämshyttan avgick med Postens hjälp idag på eftermiddagen.
Tydligen fanns där både snälla Barn och snälla Gubbar.



Kommentarer
Postat av: Maggan

SÅ!!
Nu får det vara så här tror jag.
Nu blev det mysigt på din blogg va?

2007-12-13 @ 22:23:17
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita

Tack!

2007-12-14 @ 09:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0