Tjuvlyssnat.se

Hansa Companiet, Malmö

 En tomte sitter mitt i köpcentret och frågar vad barnen önskar sig.
En pojke ~4 går fram.
Tomten: Vad heter du?
 Pojken: Fabian.
Tomten: Vad önskar du dig?
Pojken: Ett automatgevär!
Tomten (osäkert): Vad sa du?
Pojken (uppgivet): ? en bondgård.

Buss 878 mot Sala

Kvinna 1 ~25: Ja, jag är så djävulskt irriterad på en tjej på jobbet?Hon är sådär idiotiskt perfekt.
Kvinna 2 ~25: Jaha, men finns det inget du kan reta henne för, och ge igen liksom?
Kvinna 1: Hon har inga barn, jag tror det är hennes svaga punkt. Jag ska tamejfan bli gravid, bara för att jävlas med henne.
Kvinna 2 (uppskattande): Slughuvud där!
 
Vårdcentral, Karlstad

En morfar ~55, och hans barnbarn ~4, kommer ut från undersökningsrummet till väntrummet.
Där väntar mormor ~55. Mormorn: Vad gjorde doktorn med morfar?
Flickan: Han kollade på morfars knä.
 Mormorn: Jaha, gick det bra?
Flickan (upprört): Nej, han tyckte det gjorde jätteont. Han grät!
Morfarn (lite surt): Nej, det gjorde jag inte.
Flickan: Jo, det gjorde du visst! Du grät och ropade på din mamma.
Morfarn (surare): Nej, det gjorde jag visst inte. Pojkar gråter inte.

Saxat från Tjuvlyssnat .se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0