Tlingeling!

Jag och mina sovmornar! Har så jäkla svårt att kliva upp på morgonen, känner mig riktigt låg.
 Idag sov jag till klockan 10, jag menar alltså att jag sov inte bara låg.
 Nåväl jag brukar hinna det som känns viktigt till slut i vart fall.
 Idag skall jag:
  1. Ut på 10 km.
  2. Handla inför Nyår
  3. Vika tvätt
  4. Pussa extra på min gubbe som fått i motorn i bilbygget på morgonen( han e morron pigg han!)
Det var ju inte så överdrivet mycke eller hur!
Och vet ni vad, vi har 4- grader och det snöar pytte pytte! Äntligen lite snö!

Tjingeling nu drar jag ut på en runda, häng på så får ni bra tid!





Kommentarer
Postat av: Maigiz

Orka...

2007-12-29 @ 11:19:39
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0