x-mas

Nu har eftermiddagen gått och jag har pysslat med lite av varje, mest lite och mindre av varje om man säger. Men jag gav mig ut på en joggingtur i alla fall, trots att temeraturen krupit ned mot -9 C. Det var lite svårt att springa idag, tungt att andas och benen kändes som bly. Det gick på ren tjurighet kan man säga!
När jag var ut och kutade funderade jag på varför det kändes som om jag glömt något. Så plötsligt kom jag på vad det var...jag är ju bortbjuden i kväll, på fruntimmersmiddag. Hade jag helt förträngt! Jag skall hem till en granne till Ansi på Körfältet på middag. Tänk om jag hade glömt bort att gå dit, snacka om pinsamt. Hur kan man glömma sånt?

Skoteråkarna kom precis hem, det blev en kort tur idag. Dom skall nog ut i morgon också.




Nu skall jag drick en x-mas cider, den med glitter i!






Kommentarer
Postat av: Maggan

Det ser härligt och kallt ut.

2007-12-15 @ 18:12:13
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Maggan

Det ser härligt och kallt ut.

2007-12-15 @ 18:12:38
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: uknown family member

haha älskar bilden där han i svart plockar upp glasögonen, jag menar han ser ut som en björn

2007-12-17 @ 10:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0