Broddar eller inte broddar de e frågan.....

Jag förstår inte var alla timmar tar vägen. Tyckte nyss att jag masade mig ur sängen och tog mig till jobbet genom nysnön, det var trögt i morse ( inte bra med lediga dagar, man kommer liksom ur gängorna). Men nu är det plötsligt tre kaffe och nästan hela arbetsdagen är till enda. Det är redan skymning ute och det känns att dagarna blir kortare och kortare.

Har så jäkla ont i ryggen idag, de e nog fotbollens fel :-) tufft spel igår! .......för att jogga med broddar på fötterna tar väl ingen stryk av , eller...........? Måste nog ta mig ner på " Gå & Löpkliniken " och köpa mig ett par joggingskor med inbyggda broddar, det måste var bättre en det jag trär på skorna.


Dessa liknar mina!

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ska boka in dig!
Häftigt namn på din blogg! Mycket bra!

2007-11-22 @ 16:41:39
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben
Postat av: Gubben

Övre vänstra använder jag - fungerar mycket bra!

2007-11-22 @ 16:42:51
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0