Det går en dag ifrån vår tid och kommer aldrig åter!

Jaha, så har då även denna dag nått sitt slut, nästan. I alla fall är jag helt slut!
Det är ju inte alla som förstår att för att kunna mangla måste man städa hela Lars rum från golv till tak. Detta går till på följande vis: för att komma åt mangeln måste en hel del saker flyttas och dessa var Lars och för att få in dem på hans rum var jag tvungen att röja där. SÅ Lars har ett nymöblerat, nystädat rum och jag har inte hunnit mangla. Men jag har bytt gardiner i vardagsrummet, det gjorde mina grabbar åt mig.


Jag fick en härlig promenad vid 13:30 - 15:00, det var lite väl sent men i alla fall ljust ute. Idag var det otroligt jobbigt att ta sig runt. Jag hade ont överallt och kände mig trög och tung, det var som om min kropp inte vill mer. Nils åkte med mig och handlade, det är så bra när han är med för han har full koll på vad som är slut hemma, villken storlek på glödlampor som är slut, vad för sorts bröd, flingor,te som fattas. Vi komplettrar varandra bra! Det är så mycket jul på affären så jag höll på att fastna i julhyllorna för gott. Problemet är bara det att jag redan har typ fem lådor med julsaker redan. Men man kan ju alltid titta, det tar ingen plats.

 

Nu sitter jag här med min dator och undrar om jag skall orka fixa med något mer i kväll eller.......?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med vackert landskap.
Här har vi regn och rusk. Det är lera överallt och ca 5 grader varmt.
Jag vill inte ha snö ännu eftersom jag vill kunna cykla så länge som vi inte har bil.
Du behöver verkligen lite mer julprylar.
Jag har också nästan slut på sån´t....NOOOT!

2007-11-21 @ 20:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0