Ett år av saknad....

Har varit på graven och tänt ljus för min älskade lillebror som nu varit död i ett år.
Det känns egentligen som om han varit borta längre eftersom han inte varit tillgänglig för någon av oss på många år, på grund av sitt missbruk. Jag hade redan sörjt honom ett tag när han verkligen döden dog. Men det hjälper liksom inte, han var min LasseBror. Tänker på honom ofta och undrar om det kunnat vara annorlunda. Saknar honom så, vi hade så otroligt roligt Lasse; Maggan och jag när vi träffade och allt stämde.
Skratt och tårar i en salig blandning!

Love you, miss you - lillebror!



"They say memories are golden
Well maybe that is true
I never wanted memories I only wanted you

 A million times I needed you
A million times I cried
If love alone could have saved you
You never would have died

In life I loved you dearly
In death I love you still
In my heart you hold a place
No one could ever fill

 If tears could build a stairway
 And heartache make a lane
 I would walk the path to heaven
 And bring you back again

Our family chain is broken
And nothing seems the same
 But as God call us one by one
The chain will link again"

Okänd författare




Kommentarer
Postat av: Nina

kram

2007-11-28 @ 18:05:51
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Maggan

Jag tänker på dig.
Vi skall vara tillsammans dagar som dessa.
Love!

2007-11-28 @ 18:29:58
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0