I´m back!

Tjena Tjaba Hallå!

Åter i civilisationen, skönt att var hemma igen. Men det blir en snabb visit, jag åker till Gotland i morgon på mässa. Suck och pust! Hur det skall gå med mina 10 kilometer denna vecka vete gudarna. Tar med mig träningskläderna så får vi se.

Dagarn i Sällsjön har varit jobbiga men fantastiska. Inspirerande kursprogram, under pauserna långa sköna vinterpromenader i nysnö, mycket god mat ( tysk kock ), tidigt i säng eftersom dagarna var intensiva, härlig avslutningsfest på lördag kvällen med tema "Ljus".
Fick Diplom idag, på mitt står det:
  • Tack för din medkänsla och varma kram när det varit tungt. Du har ett stort hjärta var rädd om det!
  • Din generositet, din glädje och din styrka tilltalar mig.
  • Den generositet du ger utan gränser kommer tillbaka till dig tio gånger om. Du är sån skön tjej!
  • Barnasinnet i en vuxen kvinna, ett stort hjärta. Jävlar anamma Kärlek!
  • Tack för ditt sätt att kunna ta till dig alla människor.
  • Du är en goklimp ( guld ) Kram!
  • Jag beundrar din styrka och självsäkerhet men också det lilla och sköra!
  • Låt din stora generositet omfamna även dig själv.
Kan inte riktigt ta till mig att det är mig dom menar, fint eller hur!?

Jag kom hem idag rätt slut vid 16:00. Fick börja med att skotta snö! Ungdommarna hade som Lars sa - I alla fall skottat en gång till Pizzabudet! Man får ju vara glad för det lilla. Efter en timmas skottning bestämde jag att det inte blir några 10 kilometer idag. Jag gick ner till kyrkogården och tände ett ljus för pappa på farsdag. Ja, jag tände ljus för mamma och Lasse också så klart.


Vi beställer Pizza till middag,( jag tonfisk sallad) orkar inte fixa mat. Sedan skall jag packa om för tre dagar på Gotland. Mässa - det innebär kjol och kavaj inte mysbyxor och stor tröja. Orka! - som grabbarna säger.



Mina tonåringar får klara sig själva ännu några dagar, inte bra. Men mässan kan jag bara inte hoppa över och dom vill inte att farmor skall bo här, och Pelle är fortfarande i Kina. Jag skall i alla fall skippa en utbildning som jag anmält mig till och som är tisdag till torsdag nästa vecka. Nu får det vara nog!

Kommentarer
Postat av: Lena

Att du orkar Anita! Jag blir slut bara att läsa vad du har och ska göra. Men ha det bra på Gotland!
Vi hörs!
Kram
Lena

2007-11-12 @ 06:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0