Icebug

Nu jäklar går det undan över snö och is.
Jag var ner på stan idag och förärade "Gå & Löpkliniken" ett besök. Och då blev jag med Icebug, en joggingsko med dubbförsedd sula. Jag har redan testat den och det fungerar helt perfekt,  kan jogga i 10 km utan att halka. Den klämmer lite tycker jag, men villka nya skor gör inte det. Den är också extra dämpad så mina förhoppningar att ryggen skall må bättre är höga.
Lär ju måsta testa mer än en gång för att veta, men det känns bra efter premiär turen.

Icebug

Kommentarer
Postat av: Gubben

Jag har sneglat på icebug också! Har du testat på riktigt hårt och isigt underlag? Orkar dubben tränga ut och göra nytta då också? Tacksam för rapport (men helst inte från ortopeden).

2007-11-27 @ 22:15:06
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben
Postat av: Maggan

Ååå...Jag vill komma på Juldropin. Men vi har ingen bil....*suckar*.

2007-11-28 @ 07:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0