Lördag kväll......något senare!

Ja tänk vad ett bad med bubbel och vin kan göra med en kvinna.
Klev ur mitt bad helt återhämtad! Relaxing med nyaste "Bruusan" och mera vin.



Så klädde jag om till "den lilla svarta" jag fixade håret & "satte på mig ögonen" !

- Nils frågade om jag skulle gå ut . - Nä, svarade jag men din far kommer hem i kväll !
- Ock ????? säger då sonen.

Nåväl tänkte jag, det skadar väl inte att piffa upp sig lite.
Jag tände lycktot ute och ljus inne, lite Välkomen Hem tänkte jag, till Mannen som snart anländer.



Sedan fixade jag god middag på färsk kycklingfilè, currysås och nudlar + sallad. OCH gott rött vin! ! Grabbarna var mycket nöjda och försvann ut på egna ävenyr.



Då kom SMS:et : Hej! Kommer hem kl.03:30 i natt med taxi från Ånge.

Jaha, tänkte jag och bäddade rent i sängarna.Vad f-n är det för konstigt tåg som bara går till Ånge, är det de turer vi får här i Norrland, eller är det min älskade man som inte kan bättre.



Vara på Arland kl. 17:30 och komma till Östersund kl.03:30???? 
I Taxi!!!


 

Kommentarer
Postat av: Lena

Ja, så det kan bli! Blir du förvånad?
Själv åt vi paltbröd, fläsk och sås hos mamsen. Förra gången jag åt det var ju i Italien hos Asta, minns du?

2007-11-18 @ 10:15:29
Postat av: Gubben

Dags att skaffa vinterdäck till chevan och köra själv?
Ja, det är plåt upp till 1,5 mm som det kan bli frågan om.

2007-11-18 @ 13:43:45
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0