Måndag morgon.

Inte orkade jag packa om igår kväll, så morgonen har det varit full fart minst sagt. Men jag skippar att gå på kontoret till kl. 8, jag skall nämligen på utvecklingssamtal hos Emil idag kl.10. Då stannar jag hemma och packar i stället för att rusa in på "The Office" fram och åter. Jag måste in och betala räkningar men det kan jag ta i förbifarten innan vi åker. Vi skall försöka komma iväg vid lunch. Det blir några kundbesök på vägen ner. Jag tror att båten går från Nynäshamn, kan det stämma? Nåväl jag skall ta med datorn så bloggandet fortsätter.

image84

Kommentarer
Postat av: Maggan

Herregud......blir stressad bara av att läsa din blogg.
Knoga ena handen och snappla av.

2007-11-12 @ 21:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0