Måndag morgon.....

"Det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt
(Jo ja sa just de att) det är måndag morgon och mitt huvud känns så tungt
när jag sitter här med ett glas grapefruktjuice, sjungande The Julgalan Blues. ;-)"

Här kommer lite bilder från Julgalan 2007


Kaffe 07:30                Marika & Anita           Lunch på IKEA

Lunch på IKEA         Kön är lång för att komma in!

God stämning dock!            6000 sittande gäster, bra gjort!

Anita,Leif M, Ulf Ingrid, Pelle,
Marika, Leif L, Hogge & Vonna

Jerry

En stor skara samlade kändisar!

                                     Andreas

Kommentarer
Postat av: Gubben

Var glad så länge du minns varför huvudet känns som det gör!

2007-11-26 @ 12:10:09
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?&id=Gubben
Postat av: Maggan

Varför kan inte min chef bjuda oss på julshow??Vi får inte ens ha julfest längre. Det ska heta kick off i Januari istället.
Vi fixar vår egna fest på fredag, men någon julshow lär det inte bli.

2007-11-26 @ 14:09:09
Postat av: Lena

Va roligt med julfest. Nä,mitt jobb har nog inga pengar att bjuda på julfest för oss inte, Nä, nä!!
Vi får vá glá ändå!

2007-11-26 @ 17:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0