Nya naglar.

Åkte direkt från jobbet och fixade till mina naglar. Himmel vad bra hon är min nagel fixar tjej och vad snyggt det blir. Det är så skönt att gå och sätta sig där en timma och bara rå om sig själv. Hurra för A-C!!






Väl hemma så plockde jag i och ur en tvättmaskin och fixade två laxmackor till middag åt mig själv, dom andra hade ätit gröt. Så gav jag mig ut i regnet och tog itu med mina 10 km. Det gick ganska lätt ikväll! Måste byta musik i min iPod, kanske skall jag lägga in en ljubok, så kan jag "läsa" medan jag lufsar omkring i mörkret. Jag har flera som jag inte har hört faktiskt.



Det gick som det gick med min "att göra lista" idag, jag blev klar med en del men mycket får flyttas till i morgon. Men så e de, man hinner de man hinner. Ny dag nya möjligheter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0