Vad du hinner på en lunch.

Jag har nu varit på lunch! Och inte tusan var jag på gymmet, och inte bytte jag däck på bilen men jag var på graven för att tända lycktorna. Det var nästan omöjligt! Här blåser det kopiöst och jag hade inte med mig stormlycktor precis. Jag lyckades tillslut tända de tre lycktorna men inte vet jag om dom brinner i detta nu. Sen åkte jag och slängde i mej en "dagens" på Luren. Det var Kycklinggryta, såg inte så god ut så jag åt råkost och bönor. Har egentligen jätte mycket att göra men får inte till mer än det nödigaste. Vi är en man kort idag så det blir en del kunder i telefon för min del. Och det är ju bra för det är ju kunderna som betalar vår lön eller i vart fall gör så att jag kan betala ut lön. Har en tavla på mitt kontor där de står " Kunderna är aldrig en störande del av ditt arbete, de är skälen till att du har ett". Nu skall jag betala leverantörsfakturor. Ma råkes!

Kommentarer
Postat av: Maigiz

Knoga ena handen och snappla av...

2007-11-01 @ 16:21:32
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Nina

Knoga? knyppla ena handen va det väl?? :o)

2007-11-01 @ 18:11:31
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0