Ajajajaj!

Nu har jag ont i hela kroppen, det kostar på att träna 11/2 timme varje kväll! Efter kvällens 10 kilometer lade jag min trötta lekamen i ett hett bad, tände ljus och tog faktiskt ett glas vin ( eller blev det två?). Det var jobbigt att ta sig runt i snömodden, så jag blev helt slut. Skulle verkligen behöva massage just nu! Tidigare idag så tänkte jag nog på att ge mig på den gigantiska högen med tvätt som ligger i fotöljen i vardagsrummet, men det får vara. I morgon har jag planerat jag skall träna på lunchen i stället, så att kvällen blir fri för anda trevliga aktiviteter, så som tvätt och städ. Familjen har nu reducerats till tre personer + en katt. Nils är på LAN och Pelle åkte till Mosva idag. Inte för att jag vet om det gör någon skilnad men endå! Inte har jag bytt däck på bilen heller, får fixa det under morgon dagen. Jag kanske hinner det på lunchen också!

image6

image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0