65 minuter

Hem efter jobbet och fixade middag,
soppa och våfflor - snabbt och lätt!
Efter stök med disk och en och annan tvättmaskin
så var det bara att ge sig iväg ut.
Mina nya skor är verkligen jätte sköna!
Jag känner en otrolig skillnad i höfter och rygg, inte alls lika stel.
Det var otroligt jobbigt idag
men jag tror att det har att göra med att jag ökat farten.
 Jag har inte medvetet ökat farten 
men den har ökat för idag sprang jag på 65 minuter.
Det var jobbigt men känns bra nu när det är gjort!

 



Kommentarer
Postat av: Madde

Hmm...du e duktig du..! Soppa och våfflor är ju aldrig fel....

2008-04-21 @ 20:27:04
URL: http://nikkinin.blogg.se
Postat av: Marina

Mina nya skor har inte varit utomhus än....:/

2008-04-21 @ 21:13:05
Postat av: Marina igen...

Alltså vad är det med systrarna Munther..??
Ligger energin
i generna eller vad?
Har nyss läst din systers senaste inlägg - samma där - ute å kutar...*pust och stön*

2008-04-21 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0