Äntligen Fredag!

Jaha så var det fredag igen då, det är fasligt vad veckan försvann.
 Nu var det ju det här med middag igen - vad skall vi äta till middag?
Jag är så oplanerad så det finns inte.
Man skulle vara som syrran som skriver listor
och handlar för flera veckor i taget.
Sån var jag förr!
Det är jätte bra att göra så, då vet man ju.
 Då slipper köttfärsen ligga djupt inne i frysen när man kommer hem kl 18:00,
för då har man tittat på sin matplanering och tagit fram färsen på morgonen.
Det krävs en uppryckning vad det gäller min matplanering.
 Idag är det Nils som handlar och lagar, igen!
För han ville låna bilen och då fixade han det som tack, bra va!?
 Pelle är på Afterwork med Lenko och jag jobbar ännu ( kan man inte tro men...)
skall snart ge upp jag med.
Alla andra har gått hem redan.
 Vad skall ni göra i helgen då?
Jag skall jobba lite och städa lite och träna lite och slappa mycket.
 Pelle skall åka på någon bilutställning under morgondagen,
vart vet jag inte, så jag blir "bilänka".
Här regnar det och det skulle komma snö, vill inte jag!
Ha de, ma råkes lite senare!
image1505


Kommentarer
Postat av: Marina

Kom nyss hem...här blir det Tacos (passar alla)
I helgen ska jag dammsuga upp allt grus som ungar och hundar släpat in - kanske svärmor får ett besök av favoritsonahustrun ;o)...annars vet jag inte.
Lite vin, en fotpall och Elle interiör - så ser i alla fall fredagskvällen ut.
Önskar dig Anita en riktigt skön fredagskväll.
Kram!

2008-04-04 @ 17:08:27
Postat av: Lena

Här serverades det pepparbiff, kokt potatis, vinsås och god sallad, till det dracks det rödvin.
Efteråt spelade jag, Cenneth och Simon spelet "Mellan pekfingret och tummen" och Cenneth vann (tur var väl det annars hade kvällen varit förstörd för oss andra).
Ha en bra helg!!

2008-04-04 @ 19:36:51
Postat av: Anita svarar Lena:

Herre min dag vad ni hinner före klockan 7. Vi har nästan inte hunnit äta den tiden.

2008-04-04 @ 19:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0