Blääää....

.......det verkar inte som om jag kommer hem tidigare,
löneprogrammet tjorvar.
För inte fan är det skit bakom tangenterna som Pelle säger.
Han har lovat hjälpa mig med koderna 
"summa arbetstidsförkortning 19,4 min/ dag" !?!?.

 Men just nu sitter han i möte så jag får vänta....
...eller gå hem......och fixa lönerna i morgon...
..eller ikväll....inte NU när solen skiner.
Suck å pust!

Jag tar en kopp kaffe till att börja med...
..ute...i solen...på baksidan av verkstan!

image1707



Kommentarer
Postat av: Marina

Låter mysigt med kaffe ute..Vi har satt ut möblerna här på jobbat på vår takterass samtidigt som "fiskmåsjävlarna" återvänder och bygger bo på taket för att sen attackera oss som fikar/äter utomhus. Kommunens saneringsfolk brukar komma och förstöra deras bo/ägg (sorgligt men tyvärr)..men måsar är inte dummare än att de väntar lite - sen lägger de nya ägg...*en ständig kamp mellan soltörstande bibliotekarier och attackerande blivande måsföräldrar*

2008-04-23 @ 15:41:47
Postat av: Anita

Oxå Bläää, måsar är inga kuliga fåglar!

2008-04-23 @ 16:56:35
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Marina igen...

Antingen är du kvar på jobbet och löneprogrammet eller också är det nåt med "blogghelvetet"...;o)
*saknar dig*

2008-04-23 @ 21:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0