Listan!

Så här känner jag just nu!

Blommigt | Enfärgat
- Engfärgat

Hatt | Keps - Inget av det!

Stjärnor | Döskallar - Stjärnor hos mig och döskallar hos andra.

Platå | Stilett - Stillett

Peacesymboler | Nitar - Mer Rocker än hippie nu för tiden!

Parkas | Pälsväst - Har både och men använder inget av det.

Svart | Färgglatt - Svart är alltid snyggt.

Converse | Sneakers - Klassiska Converse!

Spets | Illustrationer -  Spets

Upprullat | Orullat - Upprullat på sommaren annars orullat!

Pyton | Leopard - Leopard om jag måste!

Kort hår| Hippehår - Hippiehår, Även om jag nu har kort tanthår!

Skinnjacka | Kort kavaj - Skinnjacka

Tyll | Fjädrar - Tyll

Kortkort | Långklänning - Långklänningen!


image1479


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0