Några timmar....

Så har det förflutit några timmar igen.

Jag hämtade Lars på konfaundervisningen och föreslog honom en fika på stan
- men det var inte läge för det så jag åkte på stan själv.
Stod där på gågatan och undrade vad jag skulle hitta på.
Jag behäver nya kläder men hade ingen inspiration till det.
Så jag åkte till "Lilla Cafeet" på Brunflovägen,
drack kaffe och åt en macka med brieost och salami.
 Härligt att sitta där med mig själv - nooot!
Jag har svårt att vara med mig så ganska snabbt åkte jag hem
och hämtade grabbarna så att dom fick följa med mig å handla.
Idag skall vi steka kött på täljsten.
Har ni gjort det nån gång?
Man hettar upp två stora stekstenar i ugnen ( ca 3 timmar)
och sen så steker man kött och grönsaker på dessa stenar,
äter med goda såser och potatis.
Mumsfilibabba!
Jag var en sväng på bolaget och köpte typ två cider, 
dom nya Xider som heter Spring.
Goda tycker jag!
Nu skall jag bara softa och blogga.

image1519


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0