Otroligt.....

.........................vad pigg jag är - noooot!
Pelle och jag gick ut och gick i snålblåsten.
Vi tog svängen runt Lillsjön och när vi kom hem så föll jag "som en fura".
Helt slut känner jag mig!
Skulle nästan kunna tro att jag skall till att bli sjuk.
Men det har jag inte tid med, inte bli sjuk, inte nu.
Nåväl, väcktes ur min Törnrosasömn av äldste sonen
som undrade när det skulle bli middag ,
för han skulle på gymmet och sen Bowla.
Nu har vi ätit och alla har dragit till sitt!
Det är väl konstigt att det som tar en timma att fixa till i matväg
 tar 10 minuter att äta upp??

image1674

Kommentarer
Postat av: Maigiz

Du får inte bli sjuk nu när jag ska komma.....får inte. Så de så!!!

2008-04-20 @ 19:02:21
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Anita

Nää då! Det är ju en hel vecka till du kommer och jag tänker inte vara sjuk då.

2008-04-20 @ 20:17:08
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0