Planering.

Mässa Arctura 25-26/4 2008

Svårt att veta vad jag skall ta med på mässan, jag kan ju omöjligt ta med allt.

Men mina grejer kommer att vara ganska udda
bland alla fotografer, silversmeder, hälsokonsulter, coacher, reklamfolk, trädgårdsmästare,

cafeèägare,  massörer och naturpreparat.

Jag menar SÅGANDE VERKTYG!

Men jag skall i alla fall ta med mig min Morse Metal Devil M-180,

en cirkelsåg byggd för att kapa metall, stål, takplåt,

aluminium och rostfritt stål.

 Sen tar jag med klingor för trä & hålsågar,

tigersågblad, och såklart sågblad för trä och metall.

Känner mig lite nervös faktiskt! 

image1699 


Kommentarer
Postat av: Marina

Vi har ju en superstor vepa i entrén här på bibblan på en av deltagarna/utställarna - Alla ni har tydligen en varsin vepa....Var hänger du?

2008-04-22 @ 11:33:31
URL: http://www.jlb.ostersund.se
Postat av: Anita

Har tänkt på det och vet inte faktiskt inte var "jag hänger"! Ska kolla upp det!

2008-04-22 @ 11:46:17
URL: http://www.jamtlandspower.webblogg.se
Postat av: Marina igen...

Det hänger även nån på Domus...;)
Nu ska jag och mina nya skor ta en promenad hem...för att sen promenera tillbaka till kvällspasset..;o) Ringer Lena sen ikväll eftersom jag inte kan följa med på tårta...:(

2008-04-22 @ 12:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0