Sätta fart....

Nu måste jag sätta fart!
Har en hel del att beta av på min "attgöralista".

Jag drömde i natt att jag skulle på mässa igen, till Stockholm.
Det  kändes jätte bra att packa och åka iväg,
för då skulle jag slippa alla jobba uppgifter på kontoret.
Blev riktigt besviken när jag vaknade
och insåg att det bara varit en dröm,
att allt det jobbiga fortfarande var kvar.

 Det kanske är så att jag skall jobba som säljare i mitt eget företag
och låta någon annan sköta VD jobbet, personalfrågor
och administration.
Vad tror ni om det!?? 

image1737


Kommentarer
Postat av: Marina

Vad tusan Anita - Du är ju bästa chefen ju!!

2008-04-28 @ 08:59:16
Postat av: Lena

Du måste tro på dig själv!
Ta inget skit, som Grynet säger.
Du är en jättebra chef, så det så.

2008-04-28 @ 12:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0