Sommartid & Kökstök.

Jag är så trött!
Tycker att det är ooolidligt tröttsamt att kliva upp på morgonen.
Det är sommartidsomställningen som gör det,
 för så här slut brukar jag inte vara.
Jag försöker verkligen att komma i säng i tid,
det vill säga före 24:00,
och jag lyckas för det mesta med det. 
Det är tur att det redan är torsdag, på ett sätt och på ett sätt inte.
Jag har så mycket att göra på jobbet efter denna struliga vecka
 så jag måste nog jobba i helgen - i alla fall lite.
Nu är jag i alla fall på jobbet och det är bara att hugga in i pappershögen.
 Visserligen har jag gjort ett pass redan på morgonen.

Så här såg vårt kök ut i morse när jag kom ner...........

image1488

Kommentarer
Postat av: Marina

Så där ser vårt kök ut när jag kommer hem! *suck*

2008-04-03 @ 09:01:48
Postat av: Madde

Hjälp...jag skulle bli tokig! Där har vi ett bra skäl till att inte skaffa barn...;)

2008-04-03 @ 19:14:59
URL: http://nikkinin.blogg.se
Postat av: Maigiz

Så där ser vårt kök ut 5 minuter efter att jag städat det.

2008-04-03 @ 19:38:43
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0