Yran Fredag!

Jag gick på Yran igår, såg Kent & Blondie.
 Tyvärr missade jag Amanda Jensen som var klockan 8 redan.
Tänk att man kan gå en kväll bland massor av folk
utan att träffa en enda person som man känner.
 Det var i alla fall roligt att yra!
Imorse så tog Pelle och jag en promenad ner på stan
för att hämta Nils bil ( han åkte ju till Sveg med bussen i morse)
och så passade vi på att flytta in båten i gästhamnen,
Det var en enda ledig plats, som vi tog.
Blir väl kajhäng och yra ikväll med,i alla fall för mej.
Nu får man dock klä sig lite varmare, det ska bli kallt.
Just nu är det 21+ och mulet. Jag vill ha mera soool!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jaa och på www.yranbilder.se -bilder -yranveckan -andra sidan och på www.100procentostersund.se finns oxå bilder. En riktig kändis Hihi

2008-08-01 @ 14:43:51
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina i solen....på Frösön

Vi kommer ner...och Curt & Lena kör in sin båt..så ring när ni e på plats eller på väg - så ses vi.;o)

2008-08-01 @ 17:52:14
Postat av: Marina

Vicken jääääla smäll! Ha ha!...har en liiiiten bula ovanför vänstra ögat..:/

Hur som helst så var det mycket trevligt igår - Tack!

2008-08-02 @ 11:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0