Godmorgon!

Här regnar det fortfarande
och både jag å katterna känner oss smått dränkta.
Hjalle & Heavy är mäkta irriterade över
 att inte kunna vara ute hela nätterna
och jag är trött på att inte kunna gå sommarkädd.
Jag tänker vägra hösten hela vägen in i september,
så för min del är det fortfarande sommar.
Så de så!

Idag skall jag gå hem lite tidigare så att jag hinner åka och handla
 innan jag ska på tjejmiddag hos Lena kl.19.
Mina planer är att jag skall springa till Lena ikväll
och det tar nog någon timma att springa till Torvalla.
Vi får se, kanske blir en promenad oxå!


Kommentarer
Postat av: Marina

Är det tjejmiddag på tu man hand eller....;o)

2008-08-19 @ 09:23:16
Postat av: Anita svarar Marina

Jag vet inte vilka som är bjuden!

2008-08-19 @ 11:57:04
Postat av: Marina igen...

Ha så trevligt ikväll - Hälsa Lena...själv ska jag väl skura måsskit...:/

2008-08-19 @ 13:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0