Ojojoj ojojojoj.............

Känner mig som om jag lever i en stor glasblåsa.
Jag är så trött så ingenting fungerar.
Vi åkte från Göteborg vid 16:45,
Kom hem vid 03:30 och dök i säng på stubinen.
Sov till 9:30, sen var Pelle och jag ut på 10 kilometer power walk.
Sovit större delen av efterrmiddagen

och nu väntar vi på att fisken i ugnen skall bli klar.
Jag har inte kunnat blogga som jag velat för det har inte funnits tid.
Hela tiden var det kort om tid mella mässa och samkväm.
När vi skulle ut med Räkbåten i fredagskväll
 så stängde mässan 17 och båten gick 17:30 tex.
 Därav mina fattiga uppdateringar.
 Det har varit skitjobbiga dagar, men oxå roliga och lärorika.
Vi har sålt lite maskiner och en hel del handsågar.
Sen har vi fått en del nya kunder och vårdat  de vi redan har.
Det mästa handlar om att skapa och vårda relationer hela tiden.
Vi har oxå varit på roliga middagar och annat som ingår i mässlivet,
men nu känner jag mig helt slut..........

Här är lite fler bilder!


Ulf B. fyller år!


Loca - Hallsbergs Slipservice.
   
Swedex monter - Marinette!             Kunder!
    
Båt med skaldjursfrossa! Vi åt och drack det vi ville på Swedex bekostnad.


 
På natten blev det Hard Rock Caffè med Loca!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Det der roligt ut. Men jag förstår att det varit hårt arbete också. Vi hörs Kraaam!

2008-08-31 @ 19:54:04
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Roligt!!

2008-08-31 @ 19:59:07
Postat av: Marina

Som jag sa - blir man trött eller blir man trött...;o)

Välkommen hem!

2008-08-31 @ 21:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0