Sömn

Ja inte blev det mycket sömn inatt!
Jag kunde inte slappna av och sov
trots att jag lade mig tidigt.
När klockan var 01:30 hade jag fortfarande inte somnat.
Det är för många tankar som bråkar med mig.

Jag har nästan ångest över den miljörevision som inte är klar
och som inte kommer att bli klar heller.
Den skall lämnas in i morgon och det är stört omöjligt för mig att få till det.
Sånt gör mig tokig!
 Jag MÅSTE fixa
sånt jag tagit på mig,
annars tycker jag själv att jag är usel.
Nu har det gått så långt att jag inte vet vart jag skall börja.
Denna revision ligger som ett lock på hela min tillvaro just nu,
det blir ingenting gjort över huvud taget,
varken på jobbet eller hemma.

Jag bara sitter här vid köksbordet 
och väntar på den stora katastrofen.

Till er alla andra -  ha en bra torsdag!


Kommentarer
Postat av: Nina

Hmm.. miljö Nu ska jag komma med ett tipps från Coachen :o)



Börja med att skriva upp alla miljöfaliga ämnen du har på jobbet vad dom innehåller och miljörisker, sen ska du se att det löser sej :o)

Bara man börjar med något så brukar resten komma...

2008-08-07 @ 11:51:36
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jag förstår din frustration...en intern miljörevision är inte något enkelt dokumentgöra...Jag empatifrustrerar! Kram

2008-08-07 @ 12:14:31
Postat av: Anita

Tackar för empati och för tips från , Det känns genast mycket bättre! :O)

2008-08-07 @ 12:37:56
Postat av: Lena

Du vet ju vad jag tycker om detta ämne!

2008-08-07 @ 23:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0