Virusvarning!!!!!


VARNING!!


Ett  nytt virus sprider sig, kallat 'arbete'.

Om du får 'arbete' från  dina kollegor, din chef, via e-post eller på annat

sätt, rör  inte 'arbetet' på något sätt.


Detta virus raderar ditt  privatliv. Om du får viruset, följ dessa

instruktioner:

1. Ta  på dig jackan och ta två goda vänner med dig.

2. Gå till närmaste  pub.

3. Beställ tre drinkar.

4. När du upprepat punkt tre 14  gånger, märker du att 'arbetet' totalt har

raderats från din  hjärna.


Skicka denna virusvarning omgående till minst fem av  dina vänner. Om du

inte har fem vänner, har viruset redan påverkat dig och arbetet har tagit

kontrollen över ditt liv!


Lev idag... imorgon kan det vara försent!


Vi  ses på puben!    

( Tack Nina, precis vad jag behövde denna måndag! Hahahahah! )


Kommentarer
Postat av: Gubben

Usch ja! Vilken tur att jag vaccinerat mig...

2008-08-18 @ 11:08:42
URL: http://gubben.webblogg.se/
Postat av: Maggan

Inte stressa....tänk possitivt, snälla tankar gör dig vacker.

Du kan, du kan, du kan, du kan.

2008-08-18 @ 14:11:28
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Lena

Kom ihåg, tjejmiddag i morgon kl. 19.00 hos mig!

2008-08-18 @ 17:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0