O d!

Idag är det en sån dag!
Jag borde ta en o d!
Det betyder oners day!
Jag lärde mej det från av våra amerikanska leverantör MORSE.
Nancy
som äger företaget sa att hon någon gång då och då skrev o d i almananackan
 och då tog hon ut en dag då hon gjorde vad hon ville.
Jag skulle behöva vara hemma och sova!
Det blev sent inatt OCH tidigt morgon.
Vet inte varför det var så svårt att sova
och när jag väl somnat så drömde jag oroligt.
Har nog inte sovit mer än 3 timmar!
Jag har Mentorgrupp idag på eftermiddagen med lunch på Brunkullan,
det känns bra.
Kaffet är klart och tidningen väntar!


Kommentarer
Postat av: Lena

Varför inte ta en sovmorgon till du ska iväg på lunch!?

Hälsa Maria (L), om hon är med!

2008-12-03 @ 07:44:30
Postat av: Marina

Men attans vad snö det har kommit...;o) Jag och vovven fick gå i de hjulspår vi hittade i morse och då hade hon ändå "snövallar" som gick högt över huvudet...

När stan är så här inbäddad är den ljudisolerad...det blir så tyst...och det är kul att visa Worldcupgänget i Skidskytte en riktig Vinterstad!

2008-12-03 @ 08:37:05
Postat av: Nina

Tänk den som kunnde det.... o d

2008-12-03 @ 20:24:12
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0