Planering

Jag är så jakla trött!
Efter jobba å handla å laga mat å röja i kök
 å en del planering, så känner jag mig redo för sängen.
Men nog blir jag uppe en stund till , det tror jag nog.

Det känns i alla fall lite lugnare inom mig nu
när vi planerat och benat upp julhelgen lite,
 I morgon blir det handla och städa
och på kvällen äter vi gröt och öppnar julklappar,
kör Lilljulafton med Nils som sticker till Oslo på söndag.
Vi andra packar oxå bilen på söndag och åker till Huså.
På måndagen åker jag hem igen för att jobba måndag å tisdag
och så åker jag tillbaka till stugan på tisdag eftermiddag
för att fira jul med övriga.

 Ikväll är det bara Pelle jag och katterna hemma.
Nils är på krogen, Emil  är på fest och Lars är hos flickvännen.
Tänk att nu är man redan där, i den tid man pratade om när barnen var små.
Undrar var alla år tog vägen?!


Kommentarer
Postat av: Marina tipsar...

Gör som jag - gå in på Youtube - Wembley - Live Aid 1985....Takes you back to the 80-ies..;o)

2008-12-19 @ 23:09:13
Postat av: Guess who.....

...Do they know it´s Christmas after aaaaalllll..?

2008-12-19 @ 23:10:21
Postat av: Nina

KRAM på de! Jag tyckte du behövde en Vasegooo :o)

2008-12-20 @ 17:52:39
URL: http://ninast.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0