Planering!

Nu planerar jag menyer och mat inför Nyår!
Sånt är kul tycker jag!
Jag tycker verkligen inte om att laga vanlig middagsmat,
men festmåltider det är roligt.
Hade ganska najs meny förra nyår så den tror jag att jag kopierar,
 sen är det ju lite andra dagar oxå kring nyårshelgen som kräver mat,
då är det bra med en plan.
Eller hur?

Munthers kommer hela gänget som det ser ut i nuläget,så vi blir 10st.
 Men Nils och Knut skall tydligen till Högakusten på nyårsparty,
har ingen aning om när dom åker och kommer tillbaka.
Det innebär att vi iaf är 8st på Nyårsafton,
kanske kommer några till som jag oxå bjudit. 

Jag ska ut i blåsten och ishalkan för en promenad nu på eftermiddagen 
- skönt när man kommer hem och det är gjort!


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Calle den velpottan sa nu ikväll att han antagligen stannar hemma. Han ska jobba någon av dagarna som vi är däruppe. Ja ja...vi får se., han kanske hinner ändra sig igen.

2008-12-27 @ 18:27:41
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Nina

Det är kul med mycket folk...

2008-12-27 @ 18:34:33
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Marina

Va skönt att ha en plan för Nyår...här är vi planlösa som vanligt..;o)

2008-12-27 @ 19:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0