Semesterdag!

Jag har semester idag!

Här ska röjas och städas.
Hoppas på att få undan bråten som ligger i drivor runt huset
och att få upp mera julsaker.
Bara att sätta igång
och bära ner i källaren och ut i garaget,
sätta in i pärmar och lägga in i garderober.
Den mesta tiden kommer att gå åt till
att plocka undan sånt som ligger framme på fel plats,
sånt som ska slängas, sånt som "ingen"rår om.
Men det kommer att gå finemang,
 jag jobbar extremt bra undet tidspress.
Då är jag otroligt effektiv!
Jag och mina dedlines!
På fredag
åker jag till Stockholm för att hälsa på kusin Anna
- måndag till torsdag är det utbildning på IFL i Sigtuna.
Sen är det bara en vecka till jul!

Hej å hå min ludna tå!

Kommentarer
Postat av: Nina

Heja Anita friskt humör, det är det som susen gör heja heja heja :o)

2008-12-09 @ 06:44:07
URL: http://ninast.webblogg.se/
Postat av: Maigiz

Jag vill också kunna vara hemma några dar å städa. Hoppas att allt går bra för dig i dag då, hejja!, hejja!

2008-12-09 @ 07:34:11
URL: http://maigiz.webblogg.se/
Postat av: Marina

När åker du på fredag då? Vi ska ju ses på fredag och "julmysa"..?

2008-12-09 @ 10:16:36
Postat av: Anita svarar Marina

Jag hinner Julmysa oxå! Åker natten ner, tåget går 20:45. Vi ses på fredag! :O)

2008-12-09 @ 11:42:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0