Att vara chef...

Jag vet inte om jag tycker att det är så kul att chefa faktiskt......
Inte idag i alla fall!!

Min pappa sa alltid att "- Hur man vänder sig så har man rumpan bak!"
Och lite så känns det!
Jag tycker att hur jag än bär mig åt
så är det alltid någon i personalgruppen som är missnöjd, känner sig mindre värd,
någon som tjänar för lite, som blir bjuden på för få middagar
, får för lite presenter.
Jag ger för lite feedback, berömmer för lite, är för snål, för slapp,
ställer för höga krav, ställer för låga krav.
Ja listan kan göras lång!

Jag som är den mest rättvisa som sitter på en kontorsstol,
vet inte riktigt hur jag skall handskas med att alla inte är nöjda.

Jag vet att man inte kan vara älskad av alla här i värden men ändå.........suck!

image940





Kommentarer
Postat av: Nina

Man kan aldrig vara alla till lags. Jag skulle vilja ha dej som chef. helt klart!
Heja Anita!
Kram

2008-02-06 @ 10:27:00
URL: http://ninast.webblogg.se
Postat av: Gubben

Varför försöka vara någon till lags? Du vet ju hur det ska vara... några passar det, andra inte...
TACK för priset!!!

2008-02-06 @ 21:52:08
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0