Dagen som försvann

Fattar inte vart vissa dagar tar vägen!

Den här måndagen bara flög iväg, men jag har ändå hunnit en hel del.
Började dagen med att promenera 50 minuter, Pelle och jag gick ut redan 5:45.
Ovanligt med en morgontur, men skönt!
Styrelsemöte på förmiddagen avslutade med lunch på Gamla Teatern.
Eftermiddagen genomgång med de som varit i Italien på utbildning.
Köttfärssås & Spagetti till middag.
Nu känner jag mig febrig, snorig och slut.
Vill inte bli sjuk, nähä vägrar.

Ett varmt bad och tidigt i säng skall nog bota detta!

image933







Kommentarer
Postat av: Maggan

Skickar varma krya-på-dig kramar.

2008-02-04 @ 20:06:15
URL: http://www.maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0