Fettisdag!

Idag är det ju Fettisdag!

Detta faktum hade jag helt förträngt.
Men Nils åkte på Coop och köpte semlor, ja inte till mig, jag tycker inte om.
Men det gör de övriga i familjen!

image939

Jag har varit ute och sprungit och det gick så himla bra,
trots att jag frusit och kännt mig krasslig hela dagen.
Tur att jag gav mig iväg, jag tänkte stanna hemma
men stod inte ut med tanken att inte komma ut.
Så ......iväg det bar och bra det gick!

Nu skall jag se på mitt favoritprogam "House"!

Kommentarer
Postat av: Maggan

Tänk på att det kan vara farligt att springa om man har feber.
Du är inte 20 längre.

2008-02-05 @ 21:38:40
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Nina

Man ska INTE träna när man har feber eller ont i halsen. Dels så kan det vara farligt för hjärtat och dels så blir du aldrig frisk. Kroppen får inte tid att läka...knäppis! Ta ett varmt bad ett par alvedon och gå och lägg dej tidigt! Om du nu absolut måste vara på jobbet!

2008-02-06 @ 10:18:18
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0