Halva natten!

Jag var vaken / uppe halva natten i väntan på
Emil som var på VM
- Skidskytteköret på byn.
Detta är typ, lika stort eller större än Storsjöyran.
Jag är inte så jätte intresserad, så det bli TV:n,
inte ute i spåret fast vi bor ca 800m från start
Förmiddagen blev trött o sömnig!
Pelle o Nils kom hem vid 13:00 och samtidigt med dem kom
 Agnetha O Eric o Niclas!
Kaffe o mackor o kollande av kattungar!

     

Så gick Pelle och jag ut o gick runt Lillsjön, tog ca. 1 timma.
Så kom Ruth på en snabbvisit!!

Jag har ett personalsamtal i morgon, lönesamtal.
Guud vad jag är dålig på svåra samtal!

Kommentarer
Postat av: Maggan

7 maj är en onsdag, men visst är ni välkomna!

2008-02-11 @ 07:32:09
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: frida

Bleeding Love by Leona Lewis

2008-02-11 @ 14:59:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0