Helstekt Fläskfilè.

Snabbt & Gott med Helstekt fläskfilè o Potatiskroketter, Sallad.
Alla blev nöjda! Jag önskar att jag kunnat följa med
 ut på After Work ( eller Work Out som Lena skrev :))
Men jag känner att efter två dagar, nästan, som jag varit hemma från jobbet ,
så får det bli After Work hemma Fläskfilè & Rött vin.
Vi skall åka till Huså imorgon
så jag har fullt upp å göra i mitt febertöcken ( " Jag ler!" ).
Pelle han pratar om att kliva upp kl.7 i morgon,
jag riktigt ser hur han tror att vi skall vara i Huså vid 9.
Det kan han glömma, kan jag informera om!
Fyra dagar i fjällen kjräver lite matplanereing
och det mesta är klart men inte "pricken över i" , som farmor sa!
Det kommer att bli ett fasligt halabalo här i morgonbitti kan jag meddela.
Det gör inget, Vi har semester/sportlov!
Ikväll år det Let`s Dance som gäller och det är:

"Tango och jive med 80-talstema
Det är den åttonde omgången av Let's dance, och sex par ska bli fem.
Och nu ska det dansas tango och jive till 80-talsmusik."

image1216



Kommentarer
Postat av: Lena

Woow, ja kommer du ihåg 80-talet. Marina sa just (när vi var på work out..nej jag menar after work) att hon saknar just den tiden, längtar lite att uppleva den igen. Samma här, men man vill bara ha en liten bit och sen komma tillbaka igen. Ha det så skönt i Huså. Puss!!

2008-02-29 @ 21:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0