Ingen ork.

Idag är jag hemma och är sjuk!
Jag har sovit hela dagen, feber å ont i halsen.
Tänkte att jag skulle blogga i morse
men somnade med datorn i knät ,så det var inte läge.
Nu har jag lyckats fixa middag, Spagetti Carbonara,
man kan ju inte äta hämtpizza var dag även om man är sjuk.
Nils var och handlade, han e bra på det,
köper inte bara precis det man säger utan tänker själv. Det är bra!
Guud jag vill verkligen inte vara sjuk, har varken tid eller lust.
Det är flera projekt på jobbet som har dedline i morgon
och så ska jag på afterwork  med Lena & Karin
och sportlovet börjar och vi skal var några extra dagar i Huså.
Vi får se, det löser sig säkert! 
Jag är inte bra på att vara sjuk! 

image1210


Kommentarer
Postat av: Lou

Har något kul hänt idag? ;D

2008-02-28 @ 20:23:55
URL: http://cigaro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0