Kvinnligt ledarskap.

Har fått en inbjudan till utbildning "Kvinligt ledarskap!
Den är i Stockholm 28 - 29 maj.
Jag är sugen att gå, men vet inte om jag klarar av att knöla in den
mellan Konfirmation och Student.
Utbildningen tar upp :
  • Vinnande ledarskap
  • Ledarskap på kvinnors vis. Praktiska råd till kvinnliga chefer.
  • Kvinnliga chefer och konflikthantering.
  • Personligt ledarskap
  • "Den hand som gungar vaggan styr världen" - Moderskapets Guldkorn.
Arrangeras av Hjärtum - Seminarier



Kommentarer
Postat av: Gubben

Kvinnligt ledarskap? Kanske är jag yrkesskadad men ogillar uttrycket lika mycket som "manligt ledarskap".
"Personlig ledaraskap", "mitt eget ledarskap" eller bara "ledarskap"...
MEN, kursen är säker kul och underhållande och i den meningen väl värd insatsen...

2008-02-22 @ 14:17:23
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0