Ny saker.

Nu har jag köpt en ny dammsugare!
En sån sladdlös som man kan göra om till liten bordsdammsugare.
En orange jätte fin!
Jag tror alltid att det skall vara lättare att hålla rent ju fler aparater jag har,
det har inte riktigt funkat så hitintills.
Nu har jag:
  • en centraldammsugare,
  • en liten Roomba Robotic ( självgående)
  • en sladdlös med borstar
  • och nu denna nya,som naturigtvis skall göra allting mycket lättare!
Jag har oxå nån stådmojäng med statiska dukar som man byter
som faktiskt är jätte bra, tar allt katthår och allt damm.
Här skall städas!

Här är min nya städkompis!

image1155




Kommentarer
Postat av: Maigiz

Fiiin...jag vill ha en åsså....fast lila. Kostar?

2008-02-23 @ 15:12:21
URL: http://www.maigiz.webblogg.se
Postat av: Lena

Tror inte att det går lättare med mera städprylar!

2008-02-23 @ 17:59:06
Postat av: Nina

Jag funderar starkt på att köpa en sån till övervåningen så man slipper släpa upp och ner. Är den bra? Kan du rekomendera?

2008-02-24 @ 11:03:43
URL: http://ninast.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0