Sköna söndag.

Här är det lungt o skönt!
Ingen som skall någonstans på ett tag, vi läser och lyssnar på musik. Jag fick böcker av syrran i julklapp som jag tagit med mig hit till stugan. Jag älskar att läsa men jag ger inte läsandet den tid jag skulle behöva längre. Jag menar det blir inte av i vardagen - kanske om man stängde av TV:n någon gång under veckan att det skulle bli tid till att läsa.

Självkänsla Nu - Mia Törnblom
Mera Självkänsla - Mmia Törnblom
Adèle - Leslie Pearse
Vince & Joy - Lisa Jewell

image1030 Mia Tönblom arbetar som coach i personlig utv. Hon har själv lyckats ta sig ur nattsvart mörker och lever idag ett glädjerikt liv, fyllt av kraft och energi.

image1031En fortsättning på Självkännsla Nu. Här går Mia ett steg längre och visar med humor och stor insikt hur vi kan öka vår självkännsla i arbetslivet, i relationertill föräldrar, barn, vänner och i kärleksrelationen.

image1032Adèle är 12 år när hennes lillasyster dör i en olycka. Mamman läggs in på mentalsjukhus och Adèle förs till ett barnhem. En natt kryper den manliga föreståndaren ner i hennes säng.........

image1033Detta är en varm och rolig roman om kärlek som aldrig blev av, slumpens irrvägar och om att fånga tillfällen när de kommer - en kärlekshistoria vi alla drömmer om!







Kommentarer
Postat av: Maigiz

Jag vill också ha bra böcker att läsa! Köpte ju sånna som jag tyckte verkade bra. Nu blev jag lässugen.

2008-02-17 @ 12:15:37
URL: http://www,maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0