Tjenixen!

Vi sticker till Huså i helgen, i alla fall Pelle & Jag!

image1015

Grabbarna hade andra uppdrag, och jag var hemma hela förra helgen
och tråkade mig så nu åker jag väl med upp.
Det kan bli en bra helg till slut vem vet?!
Men jag vet inte hur det blir med bloggandet
för jag har inte skaffat nån sån surfmojäng ännu.
Skall prova att låna en på Lenko Snow ,
dom har men jag vet inte om någon är ledig.
Nåväl, grabbarna blir hemma själva med kattungarna i helgen,
bara att hoppas att helgen fungerar både för dom och för oss.

Ma råkes....!

image1014

Kommentarer
Postat av: Gubben

Ha det så trevligt!
Vilket fint ställe - fler bilder?

2008-02-15 @ 15:30:10
URL: http://gubben.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0