Värsta kurorten!

Vi har inte gjort många knop idag!

Pelle kom in vid 12 och frös o svettades o frös, han hade feber.
Bara att bädda ned i soffan!
Det blev fler avsnitt av Dallas och mycket eldande i öppenspisen.
Han har värk i kroppen oxå så jag undrar om det inte är "flunsan".
Det hade ju varit bra med en liten whiskey till sjuklingen på eftermiddagen,
inte för att det gör en frisk utan för att det blir roligare att vara sjuk.
Men inte en droppe whiskey fanns att klämma fram i hela huset.
Pelle sa att det gick lika bra med rödvin, men jag undrar!

Nu skall det bli middag:
Potatisgratäng, Oxfilè med Pepparsås, Sallad.
Ostbricka o Kex.

Det känns otroligt konstigt att vara i stugan utan ungdommarna,
har aldrig hänt tror jag, men det är nog bara at vänja sig
att dom inte alltid är en i hälarna längre.
Men det är skönt oxå, för ungdommarna med skulle jag tro!



 


Kommentarer
Postat av: Maigiz

Det ser verkligen mysigt ut.
Jättemysigt!

2008-02-17 @ 09:24:49
URL: http://www,maigiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0